Heb je een vraag? Ons team zit voor je klaar!

Professionele servicedesk, snelle reactieSUPPORT

Terugblik Office 365 & SharePoint Connect door Natalie en Robert
16 oktober 2019
Referentiecase ondersteuning Amazon cloud
14 november 2019

Referentiecase Rofianda over de inzet van goed licht

Resultaat

  • Onbezorgd en overal werken
  • Snel schakelen met de servicedesk
  • Beheercontract: vast bedrag per maand
  • Goed advies en begeleiding in de stap naar de cloud

“Onze werkomgeving en software zijn erg belangrijk voor Rofianda. Ik ben blij dat ik 24/7 kan rekenen op kundige en proactieve ondersteuning van specialisten.”

Ronald Gronsveld
Rofianda BV

Goed licht op IT! 

Rofianda ontwikkelt verlichting en deelt kennis met de markt. Alles met maar één doel: zorgen voor een gezond en duurzaam lichtklimaat voor de huidige en volgende generaties! “Er zijn zoveel misstanden als het gaat om de juiste inzet van licht,” vertelt Ronald Gronsveld, directeur bij Rofianda. “Licht moet het beste uit iemand en/of een omgeving halen. Om die oplossing te vinden moet je je inleven in een project en/of situatie. Dat inleven verwacht ik ook van mijn IT-partner. Gelukkig heb ik dat gevonden in IT Support Groep.”

Over Rofianda en haar uitdaging

“Wij onderscheiden ons door kennis om te zetten in praktisch haalbare oplossingen,” gaat Ronald verder. “Zo helpen we kwekers om het hele jaar door het klimaat in de kas optimaal te kunnen sturen met de juiste intensiteit in verlichting. Zo creëren we het effect van zonlicht waardoor gewassen 24/7 kunnen groeien. Maar een dergelijk traject vraagt om goed advies en gedegen voorbereiding. Veel van die voorbereiding zit ook in onderzoek. Onderzoek wat ik doe op locatie bij onze relaties met het kloppend hart van Rofianda; dé software.”

Oplossing

“En dan volgt het haakje naar IT en IT Support Groep. Als mijn software niet werkt, ongeacht waar ik ben, dan heb ik écht een issue. Marc Franken adviseerde mij dan ook om de stap naar de cloud te zetten. De eerste stap hebben we gezet met als resultaat een werkomgeving die altijd bereikbaar is, waar ter wereld ik ook ben. En zo moet t werken, vind ik.” Rofianda heeft gekozen voor een beheercontract. “Dus als t een keer niet werkt of ik heb een vraag, dan kan ik snel en gemakkelijk gebruik maken van kundige ondersteuning. De bereidwilligheid is hoog bij IT Support Groep om mee te denken. Iets wat ik waardeer maar zelf in onze eigen dienstverlening ook ‘eis’.”

“Er is niets zo belangrijk om (samen) te werken met de juiste mensen, die je dienstverlening op juiste waarde en niveau schatten en daardoor de juiste aandacht kunnen geven. Ik ben blij met de proactieve ondersteuning van IT Support Groep. Het geeft mij een goed en veilig gevoel dat zij op de achtergrond alles voor mij in de gaten houden en actie ondernemen als dat nodig is. Onze IT staat weer in goed licht,” sluit Ronald af.

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

Volg ons op social media en schrijf je in voor onze nieuwsbrief

IT Support Groep vindt het belangrijk om relaties in beeld te brengen. Hun ambities, passies en ervaringen vormen de basis van verhalen die wij vanuit IT Support Groep graag delen met andere bedrijven. Dit om juist anderen te inspireren en te laten zien welke oplossingen helpen.

Heb je vragen?

Wil je iets weten over één van onze diensten? Laat je gegevens achter en wij nemen snel contact met je op.














place