Restaurant Winkk én IT Support Groep: historie en moderne technologie onder 1 dak!

restaurant Winkk_Hotel de Villa_Dongen

In dé straat van Dongen staat één historisch monumentaal pand waar je niet voorbij kan én mag lopen: Restaurant Winkk en Hotel de Villa. Een prachtige monumentale villa met een historisch karakter, gesitueerd in het centrum van het Brabantse Dongen. Op deze groene locatie vind je een knus hotel en toprestaurant onder één dak.

“Vandaag de dag stellen klanten best eisen aan hun restaurantbezoek of hotelovernachting”, vertelt Henk Kasius, eigenaar van Restaurant Winkk en Hotel de Villa. “Zo is een betrouwbaar en snel WiFi netwerk wel een belangrijk onderdeel. Steeds vaker wordt na het diner ‘even’ de telefoon gepakt om e-mail te checken of een foto op Facebook te plaatsen. En ja, dan wil je graag je klanten een stabiel maar ook veilig internet bieden. Internetgebruik is immers niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven.”

Marc Franken, IT Manager bij IT Support Groep heeft samen met Henk de situatie bekeken en de wensen geïnventariseerd. Een voorstel voor 2 Managed WiFi netwerken met volledige ondersteuning volgde. Ook werden de Office 365 pakketten meegenomen zodat er overal en altijd gewerkt kan worden. Met deze oplossingen biedt IT Support Groep zowel de hotel- en restaurantgasten als de medewerkers van Winkk een prettige (werk)omgeving.

Dave van Hest, Systeembeheerder bij IT Support Groep heeft alles op de locatie gerealiseerd. “De kamers van het hotel zijn nu voorzien van supersnel internet. We hebben verschillende WiFi punten aangelegd zodat iedere kamer optimaal bereik heeft. Als gasten het WiFi netwerk selecteren krijgen ze een toegangsscherm te zien waarbij ze de voorwaarden ‘moeten’ accepteren. Dit is wel zo veilig voor restaurant Winkk om eventuele vervelende situaties uit te sluiten.”

inlogpagina WiFi Winkk

“De ondersteuning is écht fantastisch,” vertellen Henk en Marion, horecamedewerker bij Winkk. “De servicedesk staat altijd voor ons klaar en de medewerkers zijn zeer deskundig,” zegt Marion. “Ik stuur een e-mail met mijn vraag en/of probleem en wordt vrijwel direct al teruggebeld met een oplossing. Ik voel grote betrokkenheid, IT Support Groep maakt zich écht eigenaar van ons probleem als er iets is,” vult Henk aan. “Er werd eerder letterlijk gezegd; “Geen probleem, wij bellen KPN wel even… Dat is pas proactief en klantvriendelijk samenwerken.”

IT Support Groep vindt het belangrijk om relaties in beeld te brengen. Hun ambities, passies en ervaringen vormen de basis van verhalen die wij vanuit IT Support Groep graag delen met andere bedrijven. Dit om juist anderen te inspireren en te laten zien welke oplossingen helpen. Meer weten over deze of andere oplossingen? Neem gerust contact op met één van onze adviseurs.