LDW Real Estate: Samen bouwen aan vastgoed (én goede IT)!

LDW Real Estate creëert gebouwen die hoogwaardig en duurzaam zijn. Zij ontwikkelen en realiseren kantoor- en bedrijfsgebouwen die goed bereikbaar zijn en op de betere zichtlocaties liggen. Het bedrijf met haar hoofdkantoor in Waalwijk, heeft inmiddels meer dan 40 jaar ervaring op het gebied van vastgoedontwikkeling en -management. “Onze klanten worden exclusief bediend en waarderen de kwaliteit van onze aanpak én de gebouwen. Er mogen dus hoge eisen worden gesteld. Diezelfde hoge eisen stellen wij aan onze IT!,” vertelt Gijs Luites, COO van LDW Real Estate.

Uitdaging

“Onze focus ligt op de primaire dienstverlening. Het betreft de hele keten van ontwikkeling, uitgebreid tekenwerk en de bouwbegeleiding tot oplevering. We willen onze energie echt richten op de core business,” vervolgt Gijs. “De automatisering en het onderhoud van de kantoorinventaris blijft daardoor altijd een beetje een ondergeschoven kindje. Maar je ontkomt er niet aan om van tijd tot tijd je infrastructuur opnieuw te bekijken, te upgraden en te professionaliseren. En dit was onlangs nodig. We hebben toen besloten drie externe IT-partners uit te nodigen die LDW Real Estate een totaaladvies kon geven, ook voor onze telefonie. De keuze viel uiteindelijk op IT Support Groep. Kevin van Dijck, IT Adviseur gaf het meest overtuigende en eerlijke advies en was uitermate transparant in zijn aanbod.”

Oplossing

“Wij proberen altijd vanuit de klant te denken en niet vanuit onze eigen organisatie,” vervolgt Gijs. “Ik vind dat Kevin dat ook écht heeft gedaan. Na één telefoontje had ik binnen no-time een afspraak, een advies op maat én een offerte. Zo dacht hij mee en kwam -na een uitgebreide inventarisatie op locatie- met een gedegen oplossing zodat we altijd over onze CAD tekeningen kunnen beschikken en overal kunnen werken vanaf elk apparaat (ook mobiel). Daarnaast gaf hij ons bovenal een ‘veilig en in control gevoel’. Zo werden tijdens de vlekkeloze implementatie extra securitymaatregelen ingebouwd. En eerlijk is eerlijk: de overstap naar IT Support Groep voelde als een verlossing.”

“Een succesfactor in de samenwerking met IT Support Groep is zeker de persoonlijke benadering van de adviseur en zijn collega’s.” – Gijs Luites

“Naast de VoIP oplossing, de integratie met Office365 en de securitymaatregelen kozen we ervoor om het beheer uit te besteden aan IT Support Groep. Binnen ‘het beheerpakket’ kunnen wij rekenen op onbeperkte service van de servicedesk en wordt ons bedrijf 24/7 gemonitord op afstand. En dat is wel zo’n veilig gevoel. Overigens ben ik erg tevreden over de servicedesk. Ervaren we onverhoopt toch een probleem? Bijna alle meldingen worden in één keer op korte termijn opgelost. En lukt het even niet? Dan winden ze er geen doekjes om. Ik kan iedereen de dienstverlening van IT Support Groep aanraden: échte IT-ers waar je op kunt bouwen,” sluit Gijs af.

Resultaat

De voordelen op een rij:

  • 24/7 beschikbaarheid van (grote) tekeningen en projectdocumenten
  • Efficiënt werken vanaf verschillende locaties
  • Altijd snel en persoonlijk contact
  • IT en Telefonie onder één dak
  • Security volgens hoogste veiligheidsnorm

IT Support Groep vindt het belangrijk om relaties in beeld te brengen. Hun ambities, passies en ervaringen vormen de basis van verhalen die wij vanuit IT Support Groep graag delen met andere bedrijven. Dit om juist anderen te inspireren en te laten zien welke oplossingen helpen. Meer weten over deze of andere oplossingen? Neem gerust contact op met één van onze adviseurs.