Training SharePoint a la carte op 4 april 2017

SharePoint is een geïntegreerde omgeving om mensen, processen en gegevens bijeen te brengen. Maar hoe gebruik je SharePoint optimaal? Hoe beheer en deel je informatie binnen jouw organisatie? Vaak wordt SharePoint als raamwerk beschreven dat als basis dient voor intranet en extranet.

In deze training van een dagdeel leer je veel over SharePoint en de mogelijkheden. Door verschillende tips leer je slimmer en sneller te werken in jouw eigen SharePoint omgeving. Deze training wordt verzorgd door trainingsbureau AVK en IT Support Groep.

Voor wie?

De training is geschikt voor iedereen die met SharePoint werkt of gaat werken. De trainer van AVK zorgt ervoor dat de training wordt afgestemd op jouw kennisniveau en wensen. Je geeft zelf in ons a la carte document aan wat jij wil leren!

Waar en wanneer?

Wanneer: dinsdagochtend 4 april

Waar: bij IT Support Groep, Kamerikstraat 23, 5045 TW Tilburg (parkeren kan op ons eigen terrein)

Tijd:

  • 8.45 uur inloop en ontvangst
  • 9.00 uur kick-off door Joost met koffie/thee
  • 9.30 uur start training door trainingsbureau AVK
  • 12.30 uur afsluiting training

Kosten: € 125,- per deelnemer. Je ontvangt een factuur na onze bevestiging van je deelname.

Belangrijk: neem je eigen laptop mee zodat je tijdens deze training werkt in je eigen vertrouwde SharePoint omgeving!

Na deze training…

  • ben je in staat efficiënt informatie en documenten te delen binnen jouw organisatie
  • heb je overzicht en voel je de controle over jouw structuur
  • weet je hoe je het beste uit SharePoint kunt halen in combinatie met Outlook?
  • kun je direct aan de slag
  • ontvang je een certificaat van deelname

Inschrijven

Stuur een e-mail naar m.coomans@itsupportgroep.nl. Schrijf je snel in want we hebben plaats voor maximaal 8 deelnemers! Je ontvangt later een bevestiging en de factuur. Ingeschreven en later annuleren? Helaas zijn we dan genoodzaakt het bedrag toch in rekening te brengen.

0 comments on "Training SharePoint a la carte op 4 april 2017"