PERSBERICHT: Microsoft benoemt IT Support Groep tot Cloud OS Network Partner

MS_COSN-Generic-Badge

Tilburg, 3 september 2015

Microsoft benoemt IT Support Groep tot Cloud OS Network Partner

IT Support Groep is vanaf vandaag één van de Nederlandse COSN partners. IT Support Groep is door Microsoft benoemd en opgenomen in deze selecte groep serviceproviders. Deze partners werken nauw samen met Microsoft en leveren hybride cloudoplossingen van de hoogste kwaliteit. IT Support Groep maakt nu deel uit van dit wereldwijde netwerk van vertrouwde partners. In Nederland telt het netwerk slechts twaalf COSN partners. IT Support Groep is er daar nu één van.

Microsoft legt de lat hoog. Zij stelt zeer hoge kwaliteitseisen aan haar partners. Het COSN partnerprogramma staat internationaal dan ook hoog aangeschreven. Het selecte netwerk staat volledig in het teken van hybride oplossingen; het efficiënt en optimaal verbinden van on-premise, private en public cloud. IT Support Groep stelt bedrijven in staat om afzonderlijke onderdelen van een IT infrastructuur als beste te combineren. Zo kunnen (maatwerk) applicaties draaien waar ze het beste presteren. Dit kan in eigen beheer zijn, in het Azure-datacenter of op het eigen cloud-platform van IT Support Groep.

“De cirkel is nu écht rond. Met deze exclusieve status en onze persoonlijke aanpak als lokale cloud-leverancier kunnen we nu nog meer het verschil maken voor klanten. En zo samen stappen vooruit zetten. We zijn er oprecht trots op dat wij als regionale speler in het Zuiden benoemd zijn tot Cloud OS Network Partner, vertelt Joost Merkx, directeur van IT Support Groep.“

Over IT Support Groep

IT Support Groep is al 15 jaar een ICT-dienstverlener voor Tilburg en omstreken. Het bedrijf levert MKB bedrijven ICT advies, ICT maatwerkoplossingen, systeembeheer, VoIP, onderhoud en op cloud gebaseerde diensten en oplossingen. Zij maken de vertaalslag van complexe materie naar concrete IT oplossingen. En geven zo grip op het ongrijpbare van ICT.