Heb je een vraag? Ons team zit voor je klaar!

Professionele servicedesk, snelle reactieSUPPORT

Microsoft To-Do: To do or not to do?
16 mei 2018
Adoptie is cruciaal!
4 juni 2018

Referentiecase CEPRO over groeien in een veilige (werk)omgeving

Resultaat

  • Snel schakelen met de servicedesk
  • Deskundige ondersteuning op afstand en op vaste momenten op locatie
  • Goud contract: vast bedrag per maand
  • Goede begeleiding in de stap(pen) naar de cloud

“Wij hebben een Goud contract dus ik weet precies waar ik iedere maand aan toe ben. Er geen omkijken naar hebben geeft dan ook een stukje rust.”

Luuk Mulkens
Cepro International BV

Groeien in een veilige (werk)omgeving! 

Cepro International BV in Rijen beschermt omstanders in de werkplaats tegen de gevaren van las- en slijpwerkzaamheden. “Onze missie is om gecertificeerde producten te leveren van hoge kwaliteit om een optimale werkomgeving te creëren,” vertelt Luuk Mulkens, Managing director bij Cepro International BV. “Cepro bestaat ruim dertig jaar en heeft zich ontwikkeld tot een internationaal toonaangevende leverancier van lasplaatsafscherming en werkplaatsinrichting. Deze toppositie en mindset verwacht ik ook van onze ondersteunende leveranciers. Zo dus ook van onze IT Partij want wij kunnen ons geen uitval permitteren,” vervolgt Luuk.

Samen groeien

“Bij CEPRO hechten we als familiebedrijf aan een ‘mensen-mensen cultuur’, die échte persoonlijke klik,” gaat Luuk verder. “En die klik voelden we zo’n 15 jaar geleden al bij IT Support Groep. CEPRO is klant van het eerste uur waarmee tevens ook Systeembeheerder Ferry van Steen hier al jarenlang kind aan huis is. Mooi om te zien dat we parallel aan elkaar zijn doorgegroeid. Vandaag de dag zijn 30 mensen hier afhankelijk van de IT, in ieder proces binnen ons bedrijf. Dan geeft het toch vertrouwen dat er aan de andere kant een partner staat die ook groeit, de breedte van de organisatie kent en de noodzaak van een goed werkende IT omgeving voelt.”

Controle

Binnen CEPRO houdt Luuk graag de controle over allerlei zaken. Zo ook over de IT. “Vroeger wist ik precies wat er speelde en bij wie. Die tijd is voorbij. Ik ben blij dat al mijn medewerkers ‘gewoon’ nu zelf kunnen schakelen met de servicedesk van IT Support Groep. Wij hebben een Goud contract gesloten dus ik weet precies waar ik iedere maand aan toe ben. Er geen omkijken naar hebben geeft dan ook wel weer een stukje rust al blijf ik wel graag op de hoogte hoor. Als Ferry hier is kijk ik ook regelmatig even mee. Ik wil dingen in onze infrastructuur graag blijven begrijpen”.

“Onze producten beschikken over de hoogst mogelijke kwaliteitsstandaard,” gaat Luuk verder. “En dat is indirect meteen waar wij voor staan. Een oplossing van CEPRO moet gewoon kloppen, wanneer nodig verzorgen we daarom altijd een alternatief of maatwerkoplossing. Als er geen besef is voor ‘de CEPRO veiligheid’ dan werkt het gewoonweg niet. Zo ook voor onze IT veiligheid. We gaan nu de eerste stappen naar de cloud zetten. Dat doen we met back-up. En nu er Glasvezel hier op het terrein ligt gaan we ook voor onze andere werkzaamheden die beruchte stap naar de cloud zetten. Zo is CEPRO klaar voor de toekomst!,“ sluit Luuk af.

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

Volg ons op social media en schrijf je in voor onze nieuwsbrief

IT Support Groep vindt het belangrijk om relaties in beeld te brengen. Hun ambities, passies en ervaringen vormen de basis van verhalen die wij vanuit IT Support Groep graag delen met andere bedrijven. Dit om juist anderen te inspireren en te laten zien welke oplossingen helpen.

Heb je vragen?

Wil je iets weten over één van onze diensten? Laat je gegevens achter en wij nemen snel contact met je op.













place